?

Log in

benji and kathleen hanna skip hand in hand [entries|archive|friends|userinfo]
benji and kathleen hanna skip hand in hand

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Hi, I'm Johnny Cash. [Dec. 30th, 2005|04:28 pm]
benji and kathleen hanna skip hand in hand

countykid
[music |The Weight, The Band.]

Basics

Name: Nathan
Age: I think I'm 14.
Location: Berkeley, California.
Sexual Preference: I like girls.
Current Underwear color: Brown and white boxers.

eye color: Brown.
hair color: Brown.
height: 6'2.
weight: 140.

Personal Things

do you like the rain? Yes, very much.
do you wear make up? Noes.
do you play an instrument? I'm learning the guitar.
if so, which one? Omg I already told you.
do you want to be a cowboy? Only when I watch Clint Eastwood.
do you like wearing dresses? Never have...
if not, what the hell is your problem? No one I live with owns any dresses.

Favorites n stuff

Favorite musicians (band, group, artist, ect...): Curtis Mayfield, Gorillaz, The Clash, Cock Sparrer, Jimi Hendrix, The Animals, Black Sabbath, X. ect.
Favorite movies: Home Alone, Jurassic Park, basically anything early 90s.
Favorite books: The Monkey Wrench Gang, The Lovely Bones.
Favorite classic cartoon (like bugs bunny and shit): Scooby Doo kicks ass.
Favorite musical: Peter Pan.
Favorite type of popcorn (caramel, regular, buttered, blah blah blah): I dislike popcorn.
Favorite adjective: Fuck you.
Favorite foreign cuisine: Mexican, Italian, Vietnamese.

Least favorite musicians? John Mayer, Maroon 5, Usher.
Least favorite movies? Anything with Mandy Moore in it.
Least favorite books? Ben Franklin's autobiography.
Least favorite classic cartoon? Thunder Cats. I think.
Least favorite musical? The Music Man.
Least favorite popcorn? I dislike any and all popcorn.
Least favorite adjective? Kewl. I just really hate that word.
Least favorite foreign cuisine? Polish.

This or That
buritto or taco? Party burrito!
cats or dogs? Depends.
halloween or christmas? Christmas. Because it is the lord's day.
guitar or bass? Guitar.

Drugs

do you smoke pot? Not for a long time.
do you smoke crack? No.
do you smoke cigarettes? I hate the taste.
do you do any other drugs? No.
which ones? omg ur silli

Other

Do you love Xeena and Chelsea? I only know Xeena, but she allowed me to dip my eggs in maple syrup. She's OK in my book.
Are you a riot girl? No.
Do you know benji? No.
Do you love benji? Omg ur silli
Is Benji hot? omg ur stalkin me
In your opinion, is benji a riot girl? Why? Please respect my right to privacy.
Who told you about the community? Xeena. Because she's a crackwhore. JAY KAY.

Added Questions

Which letter of the alphabet is the hottest to you? P.
Why do rappers wear diamond-encrusted gold teeth? Because putting metals in your mouth is cool. Unless it's lead. Then you're kinda fucked.
Why is "Light My Fire" so cliche? Because it's a great song.
Do you like to have sex? I like raping my hand.
Whats your favoite position? The Seinfeld.
Best animal ever? Shrew.
Does Barbie Rock your socks? I always wanted a Ken doll....



Added Question.

"Have you ever called into a radio call in show?" Yes.

Omg picture.

http://usera.imagecave.com/countykid465/MirrorRazr.jpg That's me a week ago.

Having Christmas dinner makes me want to cut and write poetry. EMO POETRY. http://usera.imagecave.com/countykid465/OMGEMO.jpg
link9 comments|post comment

totally copying boredcool. [Dec. 30th, 2005|11:35 am]
benji and kathleen hanna skip hand in hand
severedlimbs
Ok everone. If you haven't noticed, there hasn't been any applications coming in for the last few days. I have started a contest! Who ever gets 10 people to join this community first will become a mod.

SO PLEASE PROMOTE!
link6 comments|post comment

Hi, I'm Johnny Cash... [Dec. 27th, 2005|12:19 pm]
benji and kathleen hanna skip hand in hand
chelt
[mood |accomplished]

Read more...Collapse )

I'll make pretty things for the community wether or not im accepted. Because I have lots of spare time and i love chelsea and xeena...and benji i suppose.
link9 comments|post comment

This community... [Dec. 27th, 2005|01:12 am]
benji and kathleen hanna skip hand in hand
severedlimbs
Now that we have a few people I was hoping that everyone could make something for the community. I want everyone that can to make something! please please please...(i will also help working on stuff when i get back to school so i can use photoshop)

This is what we need!

-accepted and rejected banners (that that we will use the rejected one often)
-a user pic
-a banner
-whatever those real communities do to get people to come (you know those cool pictures you click on and they bring you to the sight)
-a new layout

yes! any help would be great! thank you all
link6 comments|post comment

what the hell did i do to deserve this? [Dec. 26th, 2005|04:08 pm]
benji and kathleen hanna skip hand in hand

insane_llama
i want to be mad at both of you, but i'm notCollapse )
link11 comments|post comment

it does need to be done [Dec. 24th, 2005|12:30 pm]
benji and kathleen hanna skip hand in hand

xeena_rocks
[mood |highhigh/omg it's almost christmas]
[music |brain damage-pink floyd]

yesssss please vote on the applications, me and chelsea kinda suck at it.

yessssssss
link1 comment|post comment

so... [Dec. 24th, 2005|12:25 am]
benji and kathleen hanna skip hand in hand
severedlimbs
[mood |draineddrained]
[music |tv]

this community is starting up!

I would love it if you guys started voting on applications.

also... please promote and bring new people into the community. if everyone brings someone new into the community it will make me happy.
link2 comments|post comment

Hi, Im Johnny Cash [Dec. 24th, 2005|12:00 am]
benji and kathleen hanna skip hand in hand

mr_lysdexic
[mood |boredbored]
[music |going through my old misfits albums]

Name:Cole Gates
Age:15
Location:El Cerrito,Ca
Sexual Preference: straight
Current Underwear color:Jack Daniels

eye color:blue
hair color:brown/paritually blond
height:i think im near 6 feet tall
weight:i could be anywhere in between 150 and 200 pounds

do you like the rain? to an extent
do you wear make up? no
do you play an instrument?hell yeah
if so, which one? trombone, guitar, bass
do you want to be a cowboy? nope
do you like wearing dresses? nope
if not, what the hell is your problem? what the hell is YOUR problem.

Favorite musicians (band, group, artist, ect...):at the moment...Pink Floyd, The Doors, Jimi Hendrix, The Beatles, Primus, Specials, The Toasters.

Favorite movies: Fear and Loathing in Las Vegas, Clockwork Orange, The Wall, Yellow submarine, SLC punk.
Favorite books: books on drugs, books with trippy artwork, etc.
Favorite classic cartoon (like bugs bunny and shit): felix the cat.

Least favorite musicians? uhh shit on mtv, shit that my little sister listens to....
Least favorite movies?same awnser as above.
Least favorite books? the ones that teachers give you.
Least favorite classic cartoon?uhh i dont like disney very much

do you smoke pot? I sure do.
do you smoke crack? no way
do you smoke cigarettes?sure
do you do any other drugs?yeah.
which ones? Mushrooms.

Do you love Xeena and Chelsea? ofcourse
Are you a riot girl?uhhhh... no.....
Do you know benji?yes
Do you love benji?no...
Is Benji hot?haha no....
In your opinion, is benji a riot girl? Why? umm i think benji must be one, because you guys went to the trouble of actually making this group thing..

Which letter of the alphabet is the hottest to you? haha i dont know
Why do rappers wear diamond-encrusted gold teeth? because it is a fad.
Why is "Light My Fire" so cliche? because its really good..?
Do you like to have sex? im sure i would, if i wasnt a loser.
Whats your favoite position?read that shit i just wrote
Best animal ever? those magic toads that make you hallucinate!!!
link5 comments|post comment

Hi, I'm Johnny Cash. [Dec. 23rd, 2005|07:23 pm]
benji and kathleen hanna skip hand in hand
rotten_hammer
Bam!

Application:

Name: Raquel
Age: 16
Location: Berkeley, CA
Sexual Preference: Bi
Current Underwear color: Blue

eye color: Brown
hair color: Brown
height: 5'2''
weight: 140ish

do you like the rain? Yes
do you wear make up? No
do you play an instrument? No
if so, which one?
do you want to be a cowboy? Yes
do you like wearing dresses? Rarely
if not, what the hell is your problem? I'm addicted to pants.

Favorite musicians (band, group, artist, ect...): A ton which I'm hella too lazy to list. Damn. I'm sorry.
Favorite movies: A Clockwork Orange, Rocky Horror Picture Show, Pink Flamingos, Pulp Fiction... And lots of others. I'm hella stoned, man. Way too lazy to think.
Favorite books: A Clockwork Orange, Cruddy
Favorite classic cartoon (like bugs bunny and shit): Felix the Cat

Least favorite musicians? My Chemical Romance
Least favorite movies? The Lizzie Miguire Movie I don't know how the fuck you spell her name.
Least favorite books? Dunno
Least favorite classic cartoon? Mickey Mouse

do you smoke pot? Duh
do you smoke crack? No
do you smoke cigarettes? Yes
do you do any other drugs? Yes
which ones? Mushrooms, LSD, E on rare occassions.

Do you love Xeena and Chelsea? Yes, with all my heart. The Jews are coming!
Are you a riot girl? Prolly not.
Do you know benji? Yes
Do you love benji? With a passion
Is Benji hot? Like Christ, man.
In your opinion, is benji a riot girl? Why? Yes, 'cause he's a girl that riots.... I don't know.

Which letter of the alphabet is the hottest to you? SSSSSS SssssSSsssSSSS
Why do rappers wear diamond-encrusted gold teeth? Lemme see ya grill... Ya ya ya grill... Ummm, 'cause they pimp like that?
Why is "Light My Fire" so cliche? 'Cause some like it hot.
Do you like to have sex? YeSSSSSSssssSsSsSs
Whats your favoite position? Missionary or on top
Best animal ever? Lemers... I don't know if that's spelled right.
link3 comments|post comment

im a guy if that matters... [Dec. 23rd, 2005|01:22 pm]
benji and kathleen hanna skip hand in hand
detroitdarling

hi, im johnny cashCollapse )

link3 comments|post comment

navigation
[ viewing | 10 entries back ]
[ go | earlier/later ]